وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

من مانده ام در کار دنیا مانده ام ما انسانها دنیا رو غوروق کرده ایم ما انسانها چقدر زیاد شده ایم دنیا برای دیگر جانداران تنگ شده خدایا ای کاش ما انسانها حداقل درست زندگی کنیم اما چه سود ازین حرف که انسان همچنان با جنگ قتل گناه و...خود ومحیط اطراف خود را آلوده میکند ای کاش من انسان...ای کاش من اصلأ نبودم ونمیدیدم خیلی چیزها را از خودمان

انیکا کاماچو، که یکشنبه شب در مانیل پایتخت فیلیپین به دنیا آمد، عنوان هفت میلیاردمین ساکن کره زمین را به خود اختصاص داد.


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ئل نوشته,دنیا, :: 23:42
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.